1. Parduotuvė įsipareigoja visas prekes pristatyti per 1-5 darbo dienas. Tuo atveju jeigu yra nesklandumų su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
Prekės pristatomos jūsų nurodytu pristatymo adresu, tiesiogiai jums. Prieš pristatydamas siuntinį kurjeris susisieks su Jumis ir suderins pristatymo laiką (prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8-18h)
2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.
6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos DPD kurjeriu į Jums patogią vietą, darbą, sodą ar namus arba į Jūsų pasirinktą DPD arba Omniva paštomatą.
7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę.