TapTap.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
1. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@taptap.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
2.Jei buvo pritaikytas nemokamas siuntimas perkant virš 70 EUR ir jei grąžinami visi batai ar viena pora ir likutinė prekių suma gaunasi mažesnė nei 50 EUR. Iš grąžinamos sumos yra atminusuojamas siuntimo mokesti 3,0 EUR
PVZ: Pirkta 2 poros po 40 EUR, viso suma 80 EUR ir 0 EUR pristatymas. Jei grąžinama viena pora, pirkėjui grąžinami 40 EUR - 3,00 EUR = 37,0 EUR (nes likutinė užsakymo vertė lieka 40 EUR, o tokiam užsakymui nėra taikomas nemokamas siuntimas.
3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti prekių aprašyme.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.
5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
Paprastai prašymas leisti grąžinti prekę apdorojamas per 48 valandas nuo jo gavimo. Tačiau laikotarpiais, kaip apkrovos būna didelės, dėl pašto tarnybų vėlavimo arba nedarbo dienų, apdorojimas gali užtrukti ilgiau. Šiems atvejams priskiriami sezoninių arba akcijinių išpardavimų laikotarpiai labai ypatingu laiku, pavyzdžiui, per Kalėdų ir Naujųjų Metų laikotarpį.
Pinigus už grąžintą prekę grąžinsime pavedimu į sąskaitą per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo.